BUSLODZ - ŁÓDZKIE AUTOBUSY. Strona Przemysława Bakaja
Dziś jest 23.11.2024            
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:46) in /licznik.php on line 27
Odwiedzin od 17.10.2006r.: ERR            Strona istnieje od: 29.10.2005r.             Ostatnia aktualizacja: 07.02.2010
IKARUS 260.04 - ROCZNIK 1983
Rocznik 1983
[WRÓĆ]    [DANE TECHNICZNE]    [ZDJĘCIA]    [POCZTÓWKI]    [OPIS]
rys. Ikarus 260.04 strona prawa
Rys. Ikarus 260.04 (rocznik 1983: 2351-2395, 3301-3340, 4301-4323, 5301-5336 - wygląd fabryczny) - strona prawa.
rys. Ikarus 260.04 strona lewa
Rys. Ikarus 260.04 (rocznik 1983: 2351-2395, 3301-3340, 4301-4323, 5301-5336 - wygląd fabryczny) - strona lewa.
rys. Ikarus 260.04 tył i przód
Rys. Ikarus 260.04 (rocznik 1983: 2351-2395, 3301-3340, 4301-4323, 5301-5336 - wygląd fabryczny) - tył i przód.

ZKA-2 HELENÓWEK
rocznik 1983
NR TAB
NR REJ.
NR REJ.2
EX
NEXT
UWAGI
2351
LDB 105K
-
-
$
sprzedany 03.11.1992 -> Zgierz -> PKS Łęczyca
2352
LDB 569R
LZO 0459
-
?
sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2353
LDB 107K
-
-
-
skreślony 14.10.1992r.
2354
LDB 108K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2355
LDB 109K
LZB 447B
-
A155
sprzedany do TransWar Warszawa 03.11.1992r.
2356
LDB 110K
-
-
3356
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2357
LDB 111K
-
-
-
skreślony w 16.12.1991r.
2358
LDB 112K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2359
LDB 154K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 03.11.1992r.
2360
LDB 219K
-
-
3360
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2361
LDB 220K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 07.08.1992r.
2362
LDB 221K
-
-
?
sprzedany do ? 19.11.1991r.
2363
LDB 222K
-
-
-
skreślony 01.05.1991r.
2364
LDB 223K
-
-
3364
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2365
LDB 224K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2366
LDB 225K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 03.11.1992r.
2367
LDB 226K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2368
LDB 227K
-
-
3368
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2369
LDB 228K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 03.11.1992r.
2370
LDB 229K
-
-
3370
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2371
LDB 230K
-
-
3371
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2372
LDB 231K
-
-
3372
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2373
LDB 232K
-
-
-
30.03.1991r. -> Hydrobus Politechniki Łódzkiej
2374
LDB 233K
LZI 846C
-
?
sprzedany do Zgierza 03.11.1992r.
2375
LDB 234K
-
-
3375
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2376
LDB 235K
-
-
3376
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2377
LDB 236K
-
-
-
skreślony w 16.11.1991r.
2378
LDB 237K
-
-
3378
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2379
LDB 238K
-
-
3379
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2380
LDB 321K
-
-
-
skreślony 07.03.1992r.
2381
LDB 322K
-
-
A158
sprzedany 03.11.1992r.-> Zgierz-> Transwar Warszawa
2382
LDB 323K
-
-
3382
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2383
LDB 324K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2384
LDB 325K
-
-
-
skreślony w 14.10.1991r.
2385
LDB 326K
-
-
3385
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2386
LDB 327K
-
-
3386
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2387
LDB 328K
-
-
3387
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2388
LDB 329K
-
-
-
skreślony w 18.05.1992r.
2389
LDB 330K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2390
LDB 331K
-
-
-
skreślony 16.09.1991r.
2391
LDB 332K
-
-
-
skreślony 07.06.1991r.
2392
LDB 333K
-
-
-
skreślony 16.09.1991r.
2393
LDB 334K
-
-
-
skreślony 05.09.1984 po wypadku
2394
LDB 335K
-
-
-
skreślony 16.09.1991r.
2395
LDB 336K
-
-
3395
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
ZKA-2 (po 1992r.) NOWE SADY
rocznik 1983
NR TAB
NR REJ.
NR REJ.2
EX
NEXT
UWAGI
2301
LZI 134B
-
4301
-
skreślony 28.03.1994r.
2302
LZO 3319
-
OSK104
-
skreślony 05.02.1997r.
2306
LZI 599B
-
4306
-
skreślony 01.02.1994r.
2307
LZI304B
-
4307
-
skreślony 16.05.1994r.
2310
LDB 058R
LZO 6203
4310
-
skreślony 23.09.1994r.
2312
LZI 635B
LZO 0463
4312
-
skreślony 06.03.1996r.
2313
LZI 772C
LZO 0640
4313
222
przekazany do ZTiS na techniczny w 31.08.1994r.
2314
LZI 953C
LZO 4379
4314
-
skreślony 05.12.1995r.
2315
LDB 312K
LZO 0542
4315
221
przekazany do ZTiS na techniczny w 31.08.1994r.
2316
LDB 157R
-
4316
-
skreślony 23.09.1994r.
2317
LZI 754B
LZO 3727
4317
-
skreślony 04.11.1994r.
2318
LDB 314K
-
4318
-
skreślony 11.07.1994r.
2320
LDB 316K
-
4320
-
skreślony 06.02.1995r.
2321
LZI 685C
LZO 3520
4321
?
sprzedany do MZK Głowno 25.03.1996r.
2322
LZI 732C
-
4322
T-25''
przebudowany na holownik 09.05.1995r.
ZKA-3 LIMANOWSKIEGO
rocznik 1983
NR TAB
NR REJ.
NR REJ.2
EX
NEXT
UWAGI
3301
LDB 124K
-
-
-
skreślony 27.04.1992r.
3302
LDB ????
-
-
-
skreślony 02.04.1986r.
3303
LDB ????
-
-
103
przekazany do OSK 23.05.1985r.
3304
LDB 127K
LZO 2413
-
T-30
prebudowany na holownik 23.04.1996r.
3305
LDB 116K
-
-
-
skreślony 23.04.1996r.
3306
LDB 117K
-
-
-
skreślony 10.01.1992r.
3307
LDB 118K
-
-
-
skreślony 02.08.1993r.
3308
LDB 115K
-
-
3351
przebudowany na Ikarusa 280 04.06.1990r.
3309
LDB 119K
-
-
-
skreślony 26.01.1995r.
3310
LDB 134K
-
-
-
skreślony 19.07.1994r.
3311
LDB 120K
-
-
-
skreślony 29.06.1995r.
3312
LDB 114K
-
-
3352
przebudowany na Ikarusa 280 02.11.1990r.
3313
LDB 121K
-
-
-
skreślony 24.07.1996r.
3314
LDB 122K
-
-
-
skreślony 06.05.1996r.
3315
LDB ????
LZI 491C
-
-
skreślony 28.05.1992r.
3316
LDB 135K
-
-
-
skreślony 28.05.1992r.
3317
LDB 129K
-
-
-
skreślony 16.08.1994r.
3318
LDB 113K
-
-
-
skreślony 11.04.1994r.
3319
LDB ????
-
-
3354
przebudowany na Ikarusa 280 02.11.1990r.
3320
LDB 131K
-
-
-
skreślony 24.07.1996r.
3321
LDB 132K
-
-
-
skreślony 07.08.1995r.
3322
LDB ????
-
-
104
przekazany do OSK 23.05.1985r.
3323
LDB 133K
-
-
-
skreślony 15.06.1995r.
3324
LDB 137K
-
-
-
skreślony 17.01.1992r.
3325
LDB 138K
-
-
?
sprzedany ? 27.03.1996r.
3326
LDB 139K
-
-
-
skreślony 22.08.1994r.
3327
LDB 140K
-
-
-
skreślony 18.02.1995r.
3328
LDB 141K
-
-
-
skreślony 03.03.1995r.
3329
LDB 142K
-
-
-
skreślony 02.08.1993r.
3330
LDB 144K
-
-
-
skreślony 03.01.1994r.
3331
LDB 145K
-
-
3355
przebudowany na Ikarusa 280 05.12.1990r.
3332
LDB 146K
-
-
?
sprzedany do ? 06.07.1995r.
3333
LDB 143K
-
-
3353
przebudowany na Ikarusa 280 20.08.1990r.
3334
LDB 147K
-
-
?
sprzedany do ? 22.05.1995r.
3335
LDB 148K
-
-
?
sprzedany do ? 29.02.1996r.
3336
LDB 149K
-
-
?
sprzedany do ? 01.06.1995r.
3337
LDB 150K
-
-
-
skreślony 26.11.1992r.
3338
LDB 151K
-
-
-
skreślony 01.12.1992r.
3339
LDB 152K
-
-
-
skreślony 02.08.1993r.
3340
LDB 153K
-
-
-
skreślony 08.02.1995r.
3341
LDB 136K
LZO 3635
OSK103
-
skreślony 07.03.1997; skasowany 05.1997r. Helenówek
3356
LDB 110K
LZO 4110
2356
-
skreślony 01.11.1996r.
3360
LDB 219K
-
2360
-
skreślony 06.05.1995r.
3364
LDB 223K
-
2364
-
skreślony 20.03.1995r.
3368
LDB 227K
LZO 0548
2368
-
skreślony 10.03.1995r.
3370
LDB 229K
-
2370
-
skreślony 30.11.1995r.
3371
LDB 230K
-
2371
-
skreślony 11.07.1997r.
3372
LDB 231K
-
2372
-
skreślony 27.03.1995r.
3375
LDB 234K
-
2375
-
skreślony 30.12.1993r.
3376
LDB 235K
-
2376
-
skreślony 10.08.1994r.
3378
LDB 237K
-
2378
-
skreślony 02.08.1993r.
3379
LDB 238K
-
2379
-
skreślony 18.07.1994r.
3382
LDB 323K
-
2382
-
skreślony 03.03.1995r.
3385
LDB 326K
-
2385
?
sprzedany do KPNA 22.01.1996r.
3386
LDB 327K
-
2386
-
skreślony 02.08.1993r.
3387
LDB 328K
-
2387
T-36''
przebudowany na holownik 09.05.1995r.
3395
LDB 336K
-
2395
-
skreślony 06.12.1994r.
ZKA-4 NOWE SADY
rocznik 1983
NR TAB
NR REJ.
NR REJ.2
EX
NEXT
UWAGI
4301
?
LZI 134B
-
2301
przenumerowany w 1992r.
4302
?
LZI629B
-
?
sprzedany w 1993r.,złom. w R-10 MZA W-wa 09.1994r.
4303
?
LZI 356B
-
-
skreślony 01.01.1993r.
4304
?
LZI 887C
-
-
skreślony 01.01.1993r.
4305
LDB 249K
-
-
-
skreślony 01.01.1993r.
4306
?
LZI 599B
-
2306
przenumerowany w 1992r.
4307
?
LZI 304B
-
2307
przenumerowany w 1992r.
4308
?
LZI 507C
-
-
skreślony 01.01.1993r.
4309
LDB 241K
-
-
-
skreślony 30.03.1992r.
4310
?
LDB 058R
-
2310
przenumerowany w 1992r.
4311
?
-
-
T-43''
przebudowany na holownik 22.01.1991r.
4312
?
LZI 635B
-
2312
przenumerowany w 1992r.
4313
?
LZI 772C
-
2313
przenumerowany w 1992r.
4314
?
LZI 953C
-
2314
przenumerowany w 1992r.
4315
LDB 312K
-
-
2315
przenumerowany w 1992r.
4316
?
LDB 157R
-
2316
przenumerowany w 1992r.
4317
?
LZI 754B
-
2317
przenumerowany w 1992r.
4318
LDB 314K
-
-
2318
przenumerowany w 1992r.
4319
LDB 315K
-
-
T-31''
przebudowany na holownik 22.01.1991r.
4320
LDB 316K
-
-
2320
przenumerowany w 1992r.
4321
?
LZI 685C
-
2321
przenumerowany w 1992r.
4322
?
LZI 732C
-
2322
przenumerowany w 1992r.
4323
?
LDB 569R
-
4351
przebudowany na Ikarusa 280 03.10.1990r.
ZKA-5 LUTOMIERSKA (PABIANICE)
rocznik 1983
NR TAB
NR REJ.
NR REJ.2
EX
NEXT
UWAGI
5301
LDB 261K
-
-
?
przekazany do Zgierza w 07.07.1992r.
5302
LDB 262K
-
-
?
przekazany do Zgierza w 07.07.1992r.
5303
LDB 263K
-
-
-
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5304
LDB 264K
-
-
-
skasowany w 31.12.1991r.
5305
LDB ????
LZI 004D
-
5305
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5306
LDB 340K
-
-
5306
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5307
LDB 341K
-
-
5307
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5308
LDB 342K
-
-
-
skasowany w 25.01.1991r.
5309
LDB 343K
LZI 003D
-
4352
Przebudowany na Ikarusa 280 w 25.02.1991r.
5310
LDB 344K
-
-
-
skasowany w 02.01.1992r.
5311
LDB 345K
-
-
?
przekazany do Zgierza w 07.07.1992r.
5312
LDB 346K
-
-
5312
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5313
LDB 347K
LZI 856C
-
5313
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5314
LDB 348K
LZI 842C
-
5314
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5315
LDB 349K
-
-
5315
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5316
LDB 350K
-
-
5316
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5317
LDB 260K
-
-
-
skasowany w 30.09.1991r.
5318
LDB 259K
-
-
5318
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5319
?
LZI 880C
-
5319
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5320
?
LZI 838C
-
?
przekazany do Zgierza w 07.07.1992r.
5321
LDB 253K
-
-
5321
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5322
?
LZI 879C
-
?
przekazany do Zgierza w 07.07.1992r.
5323
LDB 256K
-
-
-
skasowany w 02.01.1992r.
5324
LDB 251K
-
-
5324
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5325
LDB 140Y?
-
-
5325
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5326
LDB 254K
-
-
5326
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5327
LDB 266K
-
-
?
przekazany do Zgierza w 07.07.1992r.
5328
LDB 268K
-
-
5328
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5329
LDB 267K
-
-
?
przekazany do Zgierza w 07.07.1992r.
5330
?
LZI 857K
-
5330
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5331
?
LZI 958C
-
?
przekazany do Zgierza w 07.07.1992r.
5332
LDB 291K
-
-
5332
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5333
LDB 292K
-
-
5333
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5334
LDB 293K
-
-
5334
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5335
LDB 294K
-
-
5335
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5336
LDB 295K
-
-
5336
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
 
  • 2351 -> $ -> Zgierz -> PKS Łęczyca (na części) -> +
  • 2352 -> $ -> Zgierz -> ?
  • 2353 -> +
  • 2354 -> $ -> Zgierz -> ?
  • 2355 -> $ -> Zgierz -> A155(TransWar Warszawa) -> ?
  • 2356 -> 3356 -> +
  • 2357 -> +
  • 2358 -> $ -> Zgierz -> ?
  • 2359 -> $ -> Zgierz -> ?
  • 2360 -> 3360 -> +
  • 2361 -> $ -> Zgierz -> ?
  • 2362 -> $ -> ?
  • 2363 -> +
  • 2364 -> 3364 -> +
  • 2365 -> $ -> Zgierz -> ?
  • 2366 -> $ -> Zgierz -> ?
  • 2367 -> $ -> Zgierz -> ?
  • 2368 -> 3368 -> +
  • 2369 -> $ -> Zgierz -> ?
  • 2370 -> 3370 -> +
  • 2371 -> 3371 -> +
  • 2372 -> 3372 -> +
  • 2373 -> HYDROBUS(PolitechnikaŁódzka) ->
  • 2374 -> $ -> Zgierz -> ?
  • 2375 -> 3375 -> +
  • 2376 -> 3376 -> +
  • 2377 -> +
  • 2378 -> 3378 -> +
  • 2379 -> 3379 -> +
  • 2380 -> +
  • 2381 -> $ -> Zgierz -> A158(TranWar Warszawa) -> ?
  • 2382 -> 3382 -> +
  • 2383 -> $ -> Zgierz -> ?
  • 2384 -> +
  • 2385 -> 3385 -> $ -> KPNA -> ?
  • 2386 -> 3386 -> +
  • 2387 -> 3387 -> T-36''(holownik) ->
  • 2388 -> +
  • 2389 -> $ -> Zgierz -> ?
  • 2390 -> +
  • 2391 -> +
  • 2392 -> +
  • 2393 -> +
  • 2394 -> +
  • 2395 -> 3395 -> +
  • 3301 -> +
  • 3302 -> +
  • 3303 -> 103(OSK) -> 3341 -> +
  • 3304 -> T-30(holownik) ->
  • 3305 -> +
  • 3306 -> +
  • 3307 -> +
  • 3308 -> 3351(Ikarus 280) -> +
  • 3309 -> +
  • 3310 -> +
  • 3311 -> +
  • 3312 -> 3352(Ikarus 280) -> +
  • 3313 -> +
  • 3314 -> +
  • 3315 -> +
  • 3316 -> +
  • 3317 -> +
  • 3318 -> +
  • 3319 -> 3354(Ikarus 280) -> +
  • 3320 -> +
  • 3321 -> +
  • 3322 -> 104?(OSK) -> 2302(NS) -> +
  • 3323 -> +
  • 3324 -> +
  • 3325 -> $ -> ?
  • 3326 -> +
  • 3327 -> +
  • 3328 -> +
  • 3329 -> +
  • 3330 -> +
  • 3331 -> 3355(Ikarus 280) -> +
  • 3332 -> $ -> ?
  • 3333 -> 3353(Ikarus 280) -> +
  • 3334 -> $ -> ?
  • 3335 -> $ -> ?
  • 3336 -> $ -> ?
  • 3337 -> +
  • 3338 -> +
  • 3339 -> +
  • 3340 -> +
  • 4301 -> 2301(NS) -> +
  • 4302 -> $ złom w R-10 MZA +
  • 4303 -> +
  • 4304 -> +
  • 4305 -> +
  • 4306 -> 2306(NS) -> +
  • 4307 -> 2307(NS) -> +
  • 4308 -> +
  • 4309 -> +
  • 4310 -> 2310(NS) -> +
  • 4311 -> T-43'' (holownik) ->
  • 4312 -> 2312(NS) -> +
  • 4313 -> 2313(NS) -> 222(ZTiS) -> +
  • 4314 -> 2314(NS) -> +
  • 4315 -> 2315(NS) -> 221(ZTiS) -> +
  • 4316 -> 2316(NS) -> +
  • 4317 -> 2317(NS) -> +
  • 4318 -> 2318(NS) -> +
  • 4319 -> T-31'' (holownik) ->
  • 4320 -> 2320(NS) -> +
  • 4321 -> 2321(NS) -> $ -> MZK Głowno -> ?
  • 4322 -> 2322(NS) -> T-25''(holownik) -> +
  • 4323 -> 4351(Ikarus 280) -> 2351'' -> +
  • 5301 -> ? (Zgierz) -> ?
  • 5302 -> ? (Zgierz) -> ?
  • 5303 -> 5303 (MZK P-ce) -> 303 (MZK P-ce) -> ? (kapena) -> ?
  • 5304 -> +
  • 5305 -> 5305 (MZK P-ce) -> 305 (MZK P-ce) -> ? (kapena) -> ?
  • 5306 -> 5306 (MZK P-ce) -> 306 (MZK P-ce) -> ? (kapena) -> ?
  • 5307 -> 5307 (MZK P-ce) -> ?
  • 5308 -> +
  • 5309 -> 4352 (Ikarus 280) -> 2352'' -> +
  • 5310 -> +
  • 5311 -> ? (Zgierz) -> ?
  • 5312 -> 5312 (MZK P-ce) -> 312 (MZK P-ce) -> 31 (ITS Radom) ->
  • 5313 -> 5313 (MZK P-ce) -> 313 (MZK P-ce) -> sprzedany -> ?
  • 5314 -> 5314 (MZK P-ce) -> 314 (MZK P-ce) -> +
  • 5315 -> 5315 (MZK P-ce) -> 315 (MZK P-ce) -> +
  • 5316 -> 5316 (MZK P-ce) -> 316 (MZK P-ce) -> ? (ITS Radom) -> ?
  • 5317 -> +
  • 5318 -> 5318 (MZK P-ce) -> 318 (MZK P-ce) -> +
  • 5319 -> 5319 (MZK P-ce) -> 319 (MZK P-ce) -> ? (ITS Radom) -> ?
  • 5320 -> ? (Zgierz) -> ?
  • 5321 -> 5321 (MZK P-ce) -> 321 (MZK P-ce) -> (kapena) -> ?
  • 5322 -> ? (Zgierz) -> ?
  • 5323 -> +
  • 5324 -> 5324 (MZK P-ce) -> 324 (MZK P-ce) -> 35 (ITS Radom) ->
  • 5325 -> 5325 (MZK P-ce) -> 325 (MZK P-ce) -> (kapena) -> ?
  • 5326 -> 5326 (MZK P-ce) -> 326 (MZK P-ce) -> +
  • 5327 -> ? (Zgierz) -> ?
  • 5328 -> 5328 (MZK P-ce) -> 328 (MZK P-ce) -> (Kapena) -> ?
  • 5329 -> ? (Zgierz) -> ?
  • 5330 -> 5330 (MZK P-ce) -> 330 (MZK P-ce) -> 700 (holownik) ->
  • 5331 -> ? (Zgierz) -> ?
  • 5332 -> 5332 (MZK P-ce) -> 332 (MZK P-ce) -> +
  • 5333 -> 5333 (MZK P-ce) -> 333 (MZK P-ce) -> +
  • 5334 -> 5334 (MZK P-ce) -> 334 (MZK P-ce) -> 24 (ITS Radom) ->
  • 5335 -> 5335 (MZK P-ce) -> 335 (MZK P-ce) -> 33 (ITS Radom) ->
  • 5336 -> 5336 (MZK P-ce) -> 336 (MZK P-ce) -> +
2000(H) - nr wozu w ZKA-2 Helenówek
2000(NS) - nr wozu w ZKA-2 Nowe Sady

Wykorzystywanie jakiejkolwiek zawartości serwisu BUSLODZ bez zgody autorów ZABRONIONE!
(Dz.U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83)
Interesujesz się tramwajami? Odwiedź koniecznie serwis:
Odwiedź stronę Tomasza Głaza i Przemysława Bakaja - TRAMLODZ-Łódzkie Tramwaje
BUSLODZ - Łódzkie Autobusy        Copyright by Przemysław Bakaj & Tomasz Głaz © 2005-2009
Niekomercyjny i apolityczny serwis o autobusach tworzony z pasją przez miłośników autobusów