BUSLODZ - ŁÓDZKIE AUTOBUSY. Strona Przemysława Bakaja
Dziś jest 23.11.2024            
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:46) in /licznik.php on line 27
Odwiedzin od 17.10.2006r.: ERR            Strona istnieje od: 29.10.2005r.             Ostatnia aktualizacja: 07.02.2010
JELCZ M181MB
Przedstawienie taboru MPK-Łódź Sp. z o.o.
[JELCZ M181MB]    [DANE TECHNICZNE]    [ZDJĘCIA]    [POCZTÓWKI]
rys. Jelcz M181MB © Przemysław Bakaj rys. Jelcz M181MB © Przemysław Bakaj
rys. Jelcz M181MB © Przemysław Bakaj rys. Jelcz M181MB © Przemysław Bakaj
Rys. Jelcz M181MB #1699 - wygląd fabryczny © Przemysław Bakaj

rys. Jelcz M181MB © Przemysław Bakaj rys. Jelcz M181MB © Przemysław Bakaj
rys. Jelcz M181MB © Przemysław Bakaj rys. Jelcz M181MB © Przemysław Bakaj
Rys. Jelcz M181MB #1792 - wygląd fabryczny © Przemysław Bakaj

rys. Jelcz M181MB © Przemysław Bakaj rys. Jelcz M181MB © Przemysław Bakaj
rys. Jelcz M181MB © Przemysław Bakaj rys. Jelcz M181MB © Przemysław Bakaj
Rys. Jelcze M181MB/2 z przesuwnymi oknami (1695-1698, 1791) - wygląd fabryczny © Przemysław Bakaj

rys. Jelcz M181MB © Przemysław Bakaj rys. Jelcz M181MB © Przemysław Bakaj
rys. Jelcz M181MB © Przemysław Bakaj rys. Jelcz M181MB © Przemysław Bakaj
Rys. Jelcze M181MB/2 z uchylnymi oknami (1676-1694, 1783-1789, 1793-1799) - wygląd fabryczny © Przemysław Bakaj

ZKA-1 KRASZEWSKIEGO/ KILIŃSKIEGO
rocznik 1996
NR TAB
NR REJ.
SKRZYNIA
EX
NEXT
UWAGI
1676
LWC 0654
VOITH
-
-
skasowany
1677
LWC 0653
VOITH
-
2644
przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1678
LWC 0652
VOITH
-
2645
przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1679
LWC 0651
VOITH
-
2646
przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1680
LWA 7998
VOITH
-
2647
przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1681
LWA 7996
VOITH
-
-
skasowany
1682
LWA 7995
VOITH
-
2648
przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1683
LWA 7994
VOITH
-
2649
przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1684
LWA 7993
ZF
-
2650
przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1685
LWA 6724
ZF
-
2688
przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1686
LWA 6723
ZF
-
2689
przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1687
LWA 6725
ZF
-
2690
po NG; przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1688
LWA 6721
ZF
-
-
skasowany
1689
LWA 6722
ZF
-
-
skasowany
1690
LWA 6720
ZF
-
-
skasowany
1691
LWA 6718
ZF
-
2691
przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1692
LWA 6717
ZF
-
-
skasowany
1693
LWA 6716
ZF
-
2693
przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1694
LWA 6715
ZF
-
2694
po NG; przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1695
LWA 6271
ZF
-
2695
przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1696
LWA 6274
ZF
-
2696
przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1697
LWA 6275
ZF
-
2697
przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1698
LWA 6273
ZF
-
2692
przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1699
LFZ 8472
ZF
-
-
przód 'berliet'; skreśl. w 2005r.; skasowany
1791
LWD 5569
ZF
-
2791
przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1792
LWD 5564
ZF
-
2792
przód 'berliet'; przeniesony na Nowe Sady 28.03.2008r.
ZKA-2 NOWE SADY
rocznik 1996
NR TAB
NR REJ.
SKRZYNIA
EX
NEXT
UWAGI
2644
LWC 0653
VOITH
1677
-
skreślony w 2008r.
2645
LWC 0652
VOITH
1678
-
po NG
2646
LWC 0651
VOITH
1679
-
skreślony 1.11.2008r.
2647
LWA 7998
VOITH
1680
-
skreślony 23.10.2008r.
/2648/
LWA 7995
VOITH
1682
-
przenumerowany tylko w papierach; skreślony w 2008r.
2649
LWA 7994
VOITH
1683
-
skreślony w 2008r.
2650
LWA 7993
ZF
1684
-
skreślony w 2008r.
2688
LWA 6724
ZF
1685
-
skreślony w 2008r.
2689
LWA 6723
ZF
1686
-
skreślony w 2008r.
2690
LWA 6725
ZF
1687
-
po NG
2691
LWA 6718
ZF
1691
-
skreślony w 2008r.
2692
LWA 6273
ZF
1698
-
skreślony w 2008r.
/2693/
LWA 6716
ZF
1693
-
przenumerowany tylko w papierach; skreślony w 2008r.
2694
LWA 6715
ZF
1694
-
-
2695
LWA 6271
ZF
1695
-
skreślony 1.11.2008r.
2696
LWA 6274
ZF
1696
-
skreślony w 2008r.
2697
LWA 6275
ZF
1697
-
skreślony 1.11.2008r.
/2791/
LWD 5569
ZF
1791
-
przenumerowany tylko w papierach; skreślony w 2008r.
2792
LWD 5564
ZF
1792
-
przód 'berliet'; skasowany
ZKA-1 KRASZEWSKIEGO/ KILIŃSKIEGO
rocznik 1997
NR TAB
NR REJ.
SKRZYNIA
EX
NEXT
UWAGI
1783
LWE 8142
ZF
-
2783
przeniesiony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1784
LWE 8143
ZF
-
2784
przeniesiony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1785
LWE 8144
ZF
-
2785
przeniesiony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1786
LWE 8145
ZF
-
2786
przeniesiony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1787
LWE 8146
ZF
-
2787
przeniesiony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1788
LWE 8147
ZF
-
2788
przeniesiony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1789
LWE 8148
ZF
-
2789
przeniesiony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1793
LWC 7343
VOITH
-
2793
przeniesiony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1794
LWC 7345
VOITH
-
2794
przeniesiony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1795
LWC 7346
VOITH
-
2795
przeniesiony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1796
LWC 7344
VOITH
-
2796
przeniesiony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1797
LWC 4351
VOITH
-
2797
przeniesiony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1798
LWC 4352
VOITH
-
2798
przeniesiony na Nowe Sady 28.03.2008r.
1799
LWC 4353
VOITH
-
2799
po NG a'la' Tantus; przeniesiony na NS 28.03.2008r.
ZKA-2 NOWE SADY
rocznik 1997
NR TAB
NR REJ.
SKRZYNIA
EX
NEXT
UWAGI
2783
LWE 8142
ZF
1783
-
skreślony 1.11.2008r.
2784
LWE 8143
ZF
1784
-
skreślony 1.11.2008r.
/2785/
LWE 8144
ZF
1785
-
przenumerowany tylko w papierach; skreślony w 2008r.
/2786/
LWE 8145
ZF
1786
-
przenumerowany tylko w papierach; skasowany 2008r.
2787
LWE 8146
ZF
1787
-
skreślony w 2008r.
2788
LWE 8147
ZF
1788
-
skreślony 1.11.2008r.
2789
LWE 8148
ZF
1789
-
skreślony w 2008r.
2793
LWC 7343
VOITH
1793
-
skreślony 1.11.2008r.
2794
LWC 7345
VOITH
1794
-
skreślony 23.10.2008r.
2795
LWC 7346
VOITH
1795
-
skreślony w 2008r.
2796
LWC 7344
VOITH
1796
-
skreślony 23.10.2008r.
2797
LWC 4351
VOITH
1797
-
po NG
2798
LWC 4352
VOITH
1798
-
skreślony w 2008r.
2799
LWC 4353
VOITH
1799
-
po NG, przód i tył od Tantusa
 

[JELCZ M181MB]    [DANE TECHNICZNE]    [ZDJĘCIA]    [POCZTÓWKI]

Wykorzystywanie jakiejkolwiek zawartości serwisu BUSLODZ bez zgody autorów ZABRONIONE!
(Dz.U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83)
Interesujesz się tramwajami? Odwiedź koniecznie serwis:
Odwiedź stronę Tomasza Głaza i Przemysława Bakaja - TRAMLODZ-Łódzkie Tramwaje
BUSLODZ - Łódzkie Autobusy        Copyright by Przemysław Bakaj & Tomasz Głaz © 2005-2009
Niekomercyjny i apolityczny serwis o autobusach tworzony z pasją przez miłośników autobusów