BUSLODZ - ŁÓDZKIE AUTOBUSY. Strona Przemysława Bakaja
Dziś jest 23.11.2024            
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:46) in /licznik.php on line 27
Odwiedzin od 17.10.2006r.: ERR            Strona istnieje od: 29.10.2005r.             Ostatnia aktualizacja: 07.02.2010
IKARUS 280.58
[WRÓĆ]    [DANE TECHNICZNE]    [ZDJĘCIA]    [POCZTÓWKI]
rys. Ikarus 280.58 strona prawa
Rys. Ikarus 280.58 (rocznik: 1991 - wygląd fabryczny - 3198, 3199, 4199) - strona prawa.
rys. Ikarus 280.58 strona lewa
Rys. Ikarus 280.58 (rocznik: 1991 - wygląd fabryczny - 3198, 3199, 4199) - strona lewa.
rys. Ikarus 280.58 tył i przód
Rys. Ikarus 280.58 (rocznik: 1991 - wygląd fabryczny - 3198, 3199, 4199) - tył i przód.

ZKA-1 KILIŃSKIEGO
rocznik 1991
NR TAB
NR REJ.
SKRZYNIA
EX
NEXT
UWAGI
1198
LZO 0066
ZF
2198
3198
przeniesiony 28.03.2008r. na Limanowskiego
ZKA-2 (ZKA-4 do 1994r.) NOWE SADY
rocznik 1991
NR TAB
NR REJ.
SKRZYNIA
EX
NEXT
UWAGI
2197
  EL 2076F
ZF
3199
3197
przeniesiony 28.03.2008r. na Limanowskiego
2198
LZO 0066
ZF
3198
1198
przeniesiony w 2007r. na Kilińskiego
2199
LZO 0016
ZF
4199
3199''
przeniesiony 28.03.2008r. na Limanowskiego
4199
LZO 0016
ZF
-
2199
przenumerowany w 1992r.
ZKA-3 (ZKA-1 od 2009r.) LIMANOWSKIEGO
rocznik 1991
NR TAB
NR REJ.
SKRZYNIA
EX
NEXT
UWAGI
1197
  EL 2076F
ZF
3197
-
-
1199
LZO 0016
ZF
3199''
-
-
3197
  EL 2076F
ZF
2197
1197
przenumerowany w 01.2009r.
3198
LZO 0066
ZF
-
2198
przeniesiony w 2001r. na Nowe Sady
3198
LZO 0066
ZF
1198
-
skreslony w 2008r.
3199
LZO 0067
ZF
-
2197
przeniesiony w 2001r. na Nowe Sady
3199''
LZO 0016
ZF
2199
1199
przenumerowany 01.2009
 
 

3198 -> 2198 -> 1198 -> 3198 -> +
3199 -> 2197 -> 3197 -> 1197
4199 -> 2199 -> 3199'' -> 1199


Wykorzystywanie jakiejkolwiek zawartości serwisu BUSLODZ bez zgody autorów ZABRONIONE!
(Dz.U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83)
Interesujesz się tramwajami? Odwiedź koniecznie serwis:
Odwiedź stronę Tomasza Głaza i Przemysława Bakaja - TRAMLODZ-Łódzkie Tramwaje
BUSLODZ - Łódzkie Autobusy        Copyright by Przemysław Bakaj & Tomasz Głaz © 2005-2009
Niekomercyjny i apolityczny serwis o autobusach tworzony z pasją przez miłośników autobusów