Pierwszych 6 Volvo B10LA wpisano na stan 30 września 1999r. Były to wozy
3967-3972. Kolejne dziewięć - 3973-3981 - w dniu 31 grudnia 1999r. Następna partię - 3046-3050 - 11 maja 2000r., a ostatnie pięć
wozów - 3041-3045 - w dniu 13 grudnia 2000r. Wszystkie wozy całą swoją służbę odbyły stacjonując na jednej zajezdni i do końca
służby zachowując swoje numery taborowe. Zmianie uległy jedynie numery rejestracyjne. Początkowo oba roczniki można było odróżnić z
daleka m.in. po numerach rejestracyjnych - rocznik 1999 posiadał stare, czarne tablice, a rocznik 2000 białe. Później uległo to
nieznacznej zmianie, gdy we wozach 3978 i 3980 zmieniono tablice na białe. Oba roczniki różniły się także sposobem oklejenia
numerami i oznaczeniami MPK. Rocznik 1999 posiadał czerwone numery taborowe i napisy MPK-Łódź Sp. z o.o., a rocznik 2000 czarne.
Początkowo na wozach rocznika 1999 nie było nic oprócz numerów i napisów, bowiem był to okres przejścia z herbu Łodzi na logo MPK.
Później uzupełniono na wozach logo MPK, a rocznik 2000 miał je od razu. W późniejszym okresie oznaczenia obu roczników poszerzono
o przywrócony herb miasta oraz naklejkę Lokalnego Transportu Zbiorowego w Łodzi, a po wszelkich stłuczkach i przemalowaniach wozom
z rocznika 1999 naklejano czarne numery taborowe.
Wszystkie Volvo B10LA fabrycznie posiadały żółto-czerwone malowanie zakładowe MPK Łódź Sp. z o.o. i zasadniczo
nie zmieniło się to aż do zakończenia eksploatacji. Wyjątkiem były okresy, w których na autobusach naklejano lub malowano reklamy.
Nanoszono na te autobusy reklamy różnego typu - double bus standard, back, fullback, double busboard, double busboard + fullback oraz
double megabus (więcej na temat
typów reklam). Szerzej na
temat poszczególnych reklam, które przewinęły się przez burty opisywanych tutaj autobusów napiszemy w stosownym dziale, w odpowiednim
czasie.
Bardziej szczegółowe informacje dotyczące autobusów Volvo B10LA można znaleźć na podstronie o typie
B10LA oraz na podstronie
listą taborową.