BUSLODZ - ŁÓDZKIE AUTOBUSY. Strona Przemysława Bakaja
Dziś jest 23.11.2024            
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:46) in /licznik.php on line 27
Odwiedzin od 17.10.2006r.: ERR            Strona istnieje od: 29.10.2005r.             Ostatnia aktualizacja: 07.02.2010
KASACJA IKARUSA 280.37 #1295
Kolejny Ikarus 280.37 skasowany.
DATA PUBLIKACJI MATERIAŁU: 16.07.2009r.
Foto: Krzysztof P. Kapuściarek (c)
Ikarus 280.37 #1295 [-], 28.05.2009r., Wola Krzysztoporska, ul. Przemysłowa, złomowisko. Foto: Krzysztof P. Kapuściarek ©

    Ikarus 280.37 #1295, to kolejny skasowany Ikarus tego podtypu i drugi skasowany po remoncie kapitalnym. Swoją karierę zaczął w zajezdni Kraszewskiego, gdzie 27 kwietnia 1992r. wpisano go na stan pod numerem 1299. Eksploatowano go tam w latach 1992-1997. W dniu 2 sierpnia 1997r. trafił na zajezdnię Nowe Sady, gdzie otrzymał numer 2295. We wrześniu 2005r., jako pierwszy ze swojego podtypu, przeszedł remont kapitalny, wykonany w ZNS Solec Kujawski. W grudniu 2005r. przeniosiono go na zajezdnię Limanowskiego, gdzie otrzymał numer 3295'', obstawiając drugi raz numer, pod którym wcześniej znajdował się już Ikarus tego samego podtypu (obecny 1292). W 2009r. wóz przenumerowano na 1295, zgodnie z nową pulą numeracji dla zajezdni Limanowskiego. Skreślono go 3 kwietnia 2009r. i wywieziono do Woli Krzysztoporskiej, gdzie w maju dokonał żywota.

AUTOR TEKSTU: Przemysław Bakaj
INFORMACJE: Krzysztof P. Kapuściarek, Marcin Szymaniak
GALERIA ZDJĘĆ
Wymagana obsługa Java Script.
        
 
 

AUTORZY ZDJĘĆ: Łukasz Stefańczyk, Wojciech Dębski, Krzysztof P. Kapuściarek, Damian Misiak, Waldemar Madaliński


Wykorzystywanie jakiejkolwiek zawartości serwisu BUSLODZ bez zgody autorów ZABRONIONE!
(Dz.U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83)
Interesujesz się tramwajami? Odwiedź koniecznie serwis:
Odwiedź stronę Tomasza Głaza i Przemysława Bakaja - TRAMLODZ-Łódzkie Tramwaje
BUSLODZ - Łódzkie Autobusy        Copyright by Przemysław Bakaj & Tomasz Głaz © 2005-2009
Niekomercyjny i apolityczny serwis o autobusach tworzony z pasją przez miłośników autobusów