BUSLODZ - ŁÓDZKIE AUTOBUSY. Strona Przemysława Bakaja
Dziś jest 23.11.2024            
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:46) in /licznik.php on line 27
Odwiedzin od 17.10.2006r.: ERR            Strona istnieje od: 29.10.2005r.             Ostatnia aktualizacja: 07.02.2010
DANE TECHNICZNE - JELCZ M11
[JELCZ M11]    [LISTA TABOROWA]    [ZDJĘCIA]
SZCZEGÓŁOWE DANE TECHNICZNE:
PRODUCENT:
Jelczańskie Zakłady Samochodowe
RODZAJ AUTOBUSU:
miejski
KLASA POJEMNOŚCI POJAZDU:
MAXI
KONSTRUKCJA:
ramowa
PODWOZIE:
Csepel 260.88
DŁUGOŚĆ POJAZDU:
11 000mm
SZEROKOŚĆ POJAZDU:
2 500mm
WYSOKOŚĆ POJAZDU:
3 080mm
MASA WŁASNA:
9 200kg
MASA CAŁKOWITA:
16 000kg
SILNIK:
RABA-MAN D2156 HM6U
ZAPŁON:
samoczynny
NORMA EURO SILNIKA:
brak
UKŁAD SILNIKA:
wzdłużny, między osiami
POJEMNOŚĆ SILNIKA:
?
MOC SILNIKA:
? kW / 193 KM
ZUŻYCIE PALIWA (l/100km):
?
SKRZYNIA BIEGÓW:
mechaniczną 5-biegowa
CSEPEL ASH75.2
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA:
82 km/h
UKŁAD KIEROWNICZY:
śrubowo-kulowy z integralnym wspomaganiem hydraulicznym
ZAWIESZENIE:
?
ILOŚĆ OSI:
2
MOST NAPĘDOWY:
sztywny, RABA 118.52
ILOŚĆ DRZWI:
3
UKŁAD DRZWI:
2-2-2
STEROWANIE DRZWI:
pneumatyczne
RODZAJ OTWIERANIA OKIEN:
przesuwne
ILOŚĆ MIEJSC STOJĄCYCH:
50
ILOŚĆ MIEJSC SIEDZĄCYCH:
40
ILOŚĆ MIEJSC OGÓŁEM:
90
LATA PRODUKCJI OGÓŁEM:
1984-1990
LATA EKSPLOATACJI W MPK-Łódź:
1986-2006

[JELCZ M11]    [LISTA TABOROWA]    [ZDJĘCIA]

Wykorzystywanie jakiejkolwiek zawartości serwisu BUSLODZ bez zgody autorów ZABRONIONE!
(Dz.U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83)
Interesujesz się tramwajami? Odwiedź koniecznie serwis:
Odwiedź stronę Tomasza Głaza i Przemysława Bakaja - TRAMLODZ-Łódzkie Tramwaje
BUSLODZ - Łódzkie Autobusy        Copyright by Przemysław Bakaj & Tomasz Głaz © 2005-2009
Niekomercyjny i apolityczny serwis o autobusach tworzony z pasją przez miłośników autobusów