BUSLODZ - ŁÓDZKIE AUTOBUSY. Strona Przemysława Bakaja
Dziś jest 23.11.2024            
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:46) in /licznik.php on line 27
Odwiedzin od 17.10.2006r.: ERR            Strona istnieje od: 29.10.2005r.             Ostatnia aktualizacja: 07.02.2010
IKARUS 280.70E #3557 SKREŚLONY ZE STANU MPK
Skreślono ze stanu MPK Ikarusa 280.70E #3557.
DATA PUBLIKACJI MATERIAŁU: 28.01.2009r.
Ikarus 280.70E #3557 [65A], 07.04.2008r., ul. Lutomierska. Foto: Wojciech Piwowarski (c)
Ikarus 280.70E #3557 [65A], 07.04.2008r., ul. Lutomierska. Foto: Wojciech Piwowarski ©

    W dniu 1 listopada 2008r. skreślono ze stanu Ikarusa 280.70E #3557. Był on jednym z ośmiu autobusów skreślonych w tym dniu, jedynym z Limanowskiego (pozostałem to Jelcze M181MB z Nowych Sadów).

    Ikarus 280.70E o numerze VIN: TRA280V4MS5PL0393 wyprodukowano w 1995r. Był jednym z 11 Ikarusów 280.70E zakupionych przez łódzkie MPK w 1995 roku i montowanych w Zakładzie Remontu Autobusów w Helenówku. Wraz z czteroma innymi przydzielono go do zajezdni Limanowskiego i w dniu 31.12.1995r. wpisano na stan z numerem 3581. Z tym numerem dojeździł do momentu przekazania do zajezdni Nowe Sady w dniu 27.06.2002r.

    Na zajezdni Nowe Sady otrzymał numer 2557, z którym dojeździł do dnia 28.03.2008r., kiedy ponownie wóz wrócił na zajezdnię Limanowskiego i otrzymał numer 3557. W drugim kwartale 2008r. autobus miał kolizję, po której został odstawiony. W końcu zadecydowano, że wóz nadaje się już tylko do kasacji.

    Wóz 3557 był pierwszym skreślonym ze stanu MPK Ikarusem 280.70E i bardzo prawdopodobnym jest, że rozpoczął proces likwidacji Ikarusów "automatów", gdyż w obecnej polityce taborowej zakup używanych autobusów niskopodłogowych jest opłacalniejszy od remontu wysokopodłogowych Ikarusów.
AUTOR TEKSTU: Przemysław Bakaj
INFORMACJE: Marcin Szymaniak, Wojciech Piwowarski, Przemysław Bakaj
GALERIA ZDJĘĆ
Wymagana obsługa Java Script.
        
 
 

AUTORZY ZDJĘĆ: Wojciech Piwowarski, Marcin Wnukowicz, Przemysław Bakaj


Wykorzystywanie jakiejkolwiek zawartości serwisu BUSLODZ bez zgody autorów ZABRONIONE!
(Dz.U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83)
Interesujesz się tramwajami? Odwiedź koniecznie serwis:
Odwiedź stronę Tomasza Głaza i Przemysława Bakaja - TRAMLODZ-Łódzkie Tramwaje
BUSLODZ - Łódzkie Autobusy        Copyright by Przemysław Bakaj & Tomasz Głaz © 2005-2009
Niekomercyjny i apolityczny serwis o autobusach tworzony z pasją przez miłośników autobusów