BUSLODZ - ŁÓDZKIE AUTOBUSY. Strona Przemysława Bakaja
Dziś jest 23.11.2024            
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:46) in /licznik.php on line 27
Odwiedzin od 17.10.2006r.: ERR            Strona istnieje od: 29.10.2005r.             Ostatnia aktualizacja: 07.02.2010
NAPRAWA BIEŻĄCA IKARUSA 280.58 #3197
Ikarus 280.58 #3197 przeszedł naprawę bieżącą.
DATA PUBLIKACJI MATERIAŁU: 23.11.2008r.
Ikarus 280.58 [59], 19.11.2008r., Plac Wolności. Foto: Adrian Szenfeld (c)
Ikarus 280.58 [59], 19.11.2008r., Plac Wolności. Foto: Adrian Szenfeld ©

    W dniu 1 listopada 2008r. na linię 87 wyjechał Ikarus 280.58 #3197. Była to jego premiera liniowa po przeprowadzonej w drugiej połowie roku naprawie bieżącej.

    Gdy 8 sierpnia 2008r. zobaczono go na holu sztywnym, podążającego poza Łódź, wszyscy uznali, że wóz podzielił los skreślonego ze stanu 3198. Jednak stało się inaczej. Wóz przeszedł naprawę kratownicy, jednostki napędowej i skrzyni biegów oraz wymianę blach i malowanie. Teraz po naprawie sprawuje się całkiem nieźle i cieszy fakt, że przedłużono mu żywot. Szkoda tylko, że nie pomalowano go dokładniej - górne części wozu pozostały niedomalowane i wraz z niechlujnie zaspawaną dolną częścią drzwi psują cały efekt wizualny naprawy.

    Wóz 3197 to jeden z trzech Ikarusów podtypu 280.58 i jeden z dwóch obecnie eksploatowanych. Jak wszystkie łódzkie Ikarusy tego podtypu wyprodukowano go w 1991r. Wpisano go na stan zajezdni Limanowskiego z numerem 3199 w dniu 31 grudnia 1991r. W dniu 11 stycznia 2001 roku przekazano go na stan zajezdni Nowe Sady, gdzie otrzymał numer 2197. W połowie roku 2002 przeszedł naprawę główną i pozostał na zajezdni Nowe Sady, aż do dnia 28 marca 2008r., kiedy to wszystkie Ikarusy przekazano zajezdni Limanowskiego. Powrót na macierzystą zajezdnię nie oznaczał jednak powrotu do pierwotnego numeru taborowego, gdyż numer 3199 zajął wóz 2199 (pierwotny 4199) i wóz otrzymał numer 3197.

AUTOR TEKSTU: Przemysław Bakaj
GALERIA ZDJĘĆ
Wymagana obsługa Java Script.
        
 
 

AUTORZY ZDJĘĆ: Adrian Szenfeld, Jakub Luc, Piotr Sawicki


Wykorzystywanie jakiejkolwiek zawartości serwisu BUSLODZ bez zgody autorów ZABRONIONE!
(Dz.U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83)
Interesujesz się tramwajami? Odwiedź koniecznie serwis:
Odwiedź stronę Tomasza Głaza i Przemysława Bakaja - TRAMLODZ-Łódzkie Tramwaje
BUSLODZ - Łódzkie Autobusy        Copyright by Przemysław Bakaj & Tomasz Głaz © 2005-2009
Niekomercyjny i apolityczny serwis o autobusach tworzony z pasją przez miłośników autobusów