BUSLODZ - ŁÓDZKIE AUTOBUSY. Strona Przemysława Bakaja
Dziś jest 23.11.2024            
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:46) in /licznik.php on line 27
Odwiedzin od 17.10.2006r.: ERR            Strona istnieje od: 29.10.2005r.             Ostatnia aktualizacja: 07.02.2010
1518 i 2913 to już historia
Ikarus 260 #1518 i Jelcz M11 #2913, ZKA-1, ul. Kraszewskiego. Foto: Przemysław Bakaj  (c)
Ikarus 260 #1518 i Jelcz M11 #2913, ZKA-1, ul. Kraszewskiego. Foto: Przemysław Bakaj ©

1518 i 2913 przeszły do historii ;-(

    W pierwszym tygodniu września zakończyła się kasacja Miga #2913, który jako ostatni M11 zjechał do zajezdni, po zakończeniu eksploatacji wozów tego typu. W drugiej połowie września 2006r. skasowano Ikarusa 260 - 1518. W sobotę 22 września plac kasacyjny był już uprzątnięty.

Ikarus 260 #1518 i Jelcz M11 #2913, ZKA-1, ul. Kraszewskiego. Foto: Przemysław Bakaj (c)
Ikarus 260 #1518 i Jelcz M11 #2913, ZKA-1, ul. Kraszewskiego. Foto: Przemysław Bakaj ©

    Miejsce gdzie pocięto 2913, a jeszcze kilka dni temu stały resztki 1518, dziś kłuje pustką. Pustką, która na długo pozostanie w sercach miłośników, którzy szczególnie ukochali sobie częstego bywalca brygady 71/3, który w 2005r. wlał nadzieje w tych, którzy stracili ją po wycofaniu w 1999r. Ikarusów 260. Obawy, które pojawiły się po ogłoszeniu przetargu na dostawę 69ciu nowych autobusów, okazały się uzasadnione. Nie ma już Migów, nie ma Ikarusów 260. Mamy za to "piękne" Vero i Mastero - tylko czy jest to powód do radości?

Plac kasacyjny ZKA-1, ul. Kraszewskiego. Foto: Marcin Wnukowicz (c)
Plac kasacyjny ZKA-1, ul. Kraszewskiego. Foto: Marcin Wnukowicz ©

Wykorzystywanie jakiejkolwiek zawartości serwisu BUSLODZ bez zgody autorów ZABRONIONE!
(Dz.U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83)
Interesujesz się tramwajami? Odwiedź koniecznie serwis:
Odwiedź stronę Tomasza Głaza i Przemysława Bakaja - TRAMLODZ-Łódzkie Tramwaje
BUSLODZ - Łódzkie Autobusy        Copyright by Przemysław Bakaj & Tomasz Głaz © 2005-2009
Niekomercyjny i apolityczny serwis o autobusach tworzony z pasją przez miłośników autobusów